Jump to content
Sal's RuneScape Forum
Sign in to follow this  
Celtic

Voting

Recommended Posts

3 for your fav, 2 for your second fav, 1 for your third fav. I personally dont see why as everyone just ends up spewing the same whored GR crap about 'lighting' 'focal' and all that shizzle when in reality it doesnt mean anything as everyone miss uses it anyway BUT you must give reasons for your votes.

 

Voting will end when it pleases me and not a moment sooner.

 

Crave: Untitled-1.png

 

Phobia: sotwinprogrezcopywv2.jpg

 

xxrunezxx: fireangel-1.png

 

-REAP-: bleachzn5.jpg

 

sanji: animeecopy2.png

 

The Baron: 2is8scj.png

 

Shepherd: animesig3jp9.png

 

-Phantom-: 11ak8w8.jpg

 

iEthan: sotw59.jpg

 

Entrility: infusioneddz8.png

 

Blueness: 2uzcobs.png

 

Gillis: whysosrsov3.png

 

Darkeyes: Darkness.png

 

Youhei: Majinbuu-1.png

 

Iniiii: simplev3.png

 

Beret: 59b.png

 

Meftah: animecontestsigbu1.png

 

Doom: anime.png

Edited by Celtic

Share this post


Link to post
Share on other sites

I'm on there twice :huh:

 

Delete the one that's 5th from the top please.

Share this post


Link to post
Share on other sites

This is definetly a tough one

So many entries lol :huh:

 

Sanji-Overall nice composition, nice effects and colors.

Gillis- Nice flow, b/w looks good for this piece. Decent text and lighting is fairly nice. Too simple for first.

Iniii- sweet colors and it seems to just work, but again seems too simple for me... Nice though

 

Crave gets honorable mention-If you cleaned up the messiness i would have given you 2nd or 3rd :(

maybe next time

Nice idea to doom, just not as great execution :(

 

congratz all and good luck

Share this post


Link to post
Share on other sites

1st: Iniii - A nice, smooth texture to it, and beautiful art.

2nd: Sanji - Good lighting around the render, makes the render stand out. A few random blotches, but overall very good.

3rd: Gillis - Good placement, well executed text, and in general, not baroque, though not amazing.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Gillis (3 Points) - I like the use of black, people don't seem to make dark stuff anymore. Also the guy looks like he is lurking, so it must be good for gfx.

 

Celtic (2 Points) - CUZ UR DAM KWL NOT EVEN 2 POST ENTRIES L0L

 

Doom (1 Point) - I like the text and lighting [/generic gfx post]

Share this post


Link to post
Share on other sites
Doom (1 Point) - I like the text and lighting [/generic gfx post]

Aww you really do? :huh:

 

3 Pts to Sanji-Just the best one there really. Great effects and everything.

2 Points to Iniii-Great style and overall, nicely done with effects.

1 Point to Gillis-Good job with BW and overall, nice.

Share this post


Link to post
Share on other sites

3 Points: Darkeyes- I really like the text and the smudging that one brush (?) he used

2 Points:-Reap-I like the simpleness of it, a good render for it, and I like the text

1 Point: Phobia-I really like the render and other purple stuff, the white makes it perfect

Share this post


Link to post
Share on other sites

3 points - Doom - If the concept is meant to be what I think it is, it's awesome. If not, it's still awesome.

2 points - xxrunezxx - cool composition and effects

1 point - Reap - I like the simplicity and style.

 

Celtic, I really like the way you've hosted this SotW.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Doom (1 Point) - I like the text and lighting [/generic gfx post]

Aww you really do? :huh:

Yeah it's great, good job on it because it looks awesome.

 

Celtic, I really like the way you've hosted this SotW.

Same.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sanji - 3 - Really has a good flow to it with the C4Ds, like the image overall.

Gillis - 2 - Good focal point, had good depth and really stands out.

Reap - 1 - It's simplicity yet good composition appeals to me.

Share this post


Link to post
Share on other sites

3 points - Darkeyes - The effects around the character are amazing, but I must admit there isn't much to the render itself. Good text placement and choice as well.

2 points - Doom - Interesting take on the conventional signature, but I don't see much to the rest of the signature.

1 point - Gillis - The Chinese character is irrelevant to the topic, and the signature could use colour. Otherwise good effects and text placement.

Share this post


Link to post
Share on other sites
3 points - Darkeyes - The effects around the character are amazing, but I must admit there isn't much to the render itself. Good text placement and choice as well.

2 points - Doom - Interesting take on the conventional signature, but I don't see much to the rest of the signature.

1 point - Gillis - The Chinese character is irrelevant to the topic, and the signature could use colour. Otherwise good effects and text placement.

He's an anime character :huh:

Share this post


Link to post
Share on other sites
3 points - Darkeyes - The effects around the character are amazing, but I must admit there isn't much to the render itself. Good text placement and choice as well.

2 points - Doom - Interesting take on the conventional signature, but I don't see much to the rest of the signature.

1 point - Gillis - The Chinese character is irrelevant to the topic, and the signature could use colour. Otherwise good effects and text placement.

He's an anime character :huh:

 

yah bleach is anime lmao....

Duh

Share this post


Link to post
Share on other sites
No, he meant the symbol. Hate to break it to you, but that's Japanese I'm pretty sure.

Nope, Chinese for "Home."

Nope, it's Japanese.

"but but omg its chines it kant be japens it luks diferent omg omg omggomgoggogomgomgogmogmgomgogmogmgomgogmogmg" It's called Kanji, which I also used

Edited by -REAP-

Share this post


Link to post
Share on other sites
No, he meant the symbol. Hate to break it to you, but that's Japanese I'm pretty sure.

Nope, Chinese for "Home."

Nope, it's Japanese.

"but but omg its chines it kant be japens it luks diferent omg omg omggomgoggogomgomgogmogmgomgogmogmgomgogmogmg" It's called Kanji, which I also used

Either way, it doesn't matter. In both Chinese and Japanese, that's the word for 'home.'

Share this post


Link to post
Share on other sites

I know I lost... :huh:

 

C'mon winner. Pick freestyle, freestyle, freestyle...

 

~iE

Share this post


Link to post
Share on other sites

sanji- Flow is good, I like the strong purple lighting. Colors mix well too.

xxrunezxx- Very good flow and depth. I like the effects as well.

Iniiii- Not bad, lighting is good as is the flow, but it lacks interest. It needs more effects because it looks like you just threw on a render and some C4ds.

Share this post


Link to post
Share on other sites
3 points - Darkeyes - The effects around the character are amazing, but I must admit there isn't much to the render itself. Good text placement and choice as well.

2 points - Doom - Interesting take on the conventional signature, but I don't see much to the rest of the signature.

1 point - Gillis - The Chinese character is irrelevant to the topic, and the signature could use colour. Otherwise good effects and text placement.

He's an anime character :huh:

 

 

3 points - Darkeyes - The effects around the character are amazing, but I must admit there isn't much to the render itself. Good text placement and choice as well.

2 points - Doom - Interesting take on the conventional signature, but I don't see much to the rest of the signature.

1 point - Gillis - The Chinese character is irrelevant to the topic, and the signature could use colour. Otherwise good effects and text placement.

He's an anime character :xd:

 

yah bleach is anime lmao....

Duh

 

 

No, he meant the symbol. Hate to break it to you, but that's Japanese I'm pretty sure.

 

 

No, he meant the symbol. Hate to break it to you, but that's Japanese I'm pretty sure.

Nope, Chinese for "Home."

Nope, it's Japanese.

"but but omg its chines it kant be japens it luks diferent omg omg omggomgoggogomgomgogmogmgomgogmogmgomgogmogmg" It's called Kanji, which I also used

 

It's both Chinese and Japanese. But my comment was that it was irrelevant to the topic of anime. :huh:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Celtic's gone :huh:

Technically voting won't end until he says, so this may be here a while

Share this post


Link to post
Share on other sites

I was waiting for people to actually vote but seeing as I only got 9 sets of votes and 18 entries I'm a bit dissapointed in this to be honest. Turn out was good but can you please vote, if you put the 15 minutes or so in to make a piece why cant you put in the 2 minutes to vote. I'll count em up now

 

(I added in my votes to the final count, 3 for gillis, 2 for iniii, 1 for sanji)

 

rune 2 2

 

Phobia 1

 

Sanji 3 2 3 3 3 1

 

gillis 2 1 3 1 2 1 3

 

darkeyes 3 3

 

iniii 1 3 2 1 2

 

doom 1 3 2

 

reap 2 1 1

 

So Sanji wins with 15, Gillis second with 13, Iniii third with 9.

 

Gz all special mention to Celtic for getting 2 pts without entering :huh:

 

 

 

 

 

 

 

 

SANJI HOSTS NEXT IF HE WANTS TO :huh:

Edited by Celtic

Share this post


Link to post
Share on other sites

dq ppl that dont vote, cause that was pretty stupid voting >:huh:

Double entries as voters :huh:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

×

Important Information

By using this site, you agree to our Guidelines and Privacy Policy.